$$           نهمی ها       $$

$$ نهمی ها $$

خوش آمدید!!!!!
$$           نهمی ها       $$

$$ نهمی ها $$

خوش آمدید!!!!!

آموزش دستبند دوستی طرح زیگزاگ


در همه تصاویر ؛هر مرحله و قرار گرفتن نخ ها در مرحله ی بعدی رو نشان داده ایم.

1x1.trans بافت دستبند دوستی طرح زیگزاگاین طرح ۸ نخ لازم دارد و با ۶ رج هم بافته میشود؛اصل بافت این دستبند ها با نخ دمسه هست با نخ بافتنی کاموا یا قلاب بافی هم بافته میشه  که در اینجا برای اینکه به وضوح گره ها مشخص باشه از کاموا استفاده کردیم،۸ نخ رو با رنگهایی که سلیقه ی خودتون هست جدا کنید و دوتا دوتا نخ هایی که کنار هم هستند رو جدا کنید و دوتا دوتا گره از سمت راست بزنید.

  

1x1.trans بافت دستبند دوستی طرح زیگزاگدر تصویر مرحله یاول که دسته ای و به ترتیب گره از راست خوردند رو مشاهده میکنید و همینطور طرز قرار گرفتن نخها در مرحله ی بعدی ؛همانطور که در تصویر هم مشاهده میکنید نخ سر را رها میکنیم البته دقت کنید که به ترتیب نخها قرار نگرفته اند و گره از زیر داریم یعنی همه ی نخ ها را نخ زیر آنها رو گرفته و همه گی را گره از سمت چپ می زنیم.

*بیشتر:همانطور که در تصویر بالا میبینید  نخ سر قرمز است که نخ رها شده ی ما نیست نخ رها شده نخ مجاور یا زیری نخ قرمز است یهنی نخ نارنجی را رها میکنیم همینطور نخ قرمز با نه مجاورش که آبی روشن است گره نخورده و با نخ زیریه آبی روشن گره خورده یعنی همام نخ آبی تیره و آبی روشن با نخ مجاورش که بنفش است گره نخورده و با نخ صورتی گره خورده است و آخرین دسته نخ بنفش با نخ مجاورش که نارنجی است گره نخورده و با سبز گره خورده است.

1x1.trans بافت دستبند دوستی طرح زیگزاگهمانطور که در تصویر هم مشاهده میکنید مرحله ی دوم که دقت زیادی هم لازم داشت گره خورده و نحوه ی قرار گرفتن نخ ها در مرحله یا رج سوم را مشاهده میکنید همه نخها دسته ای قرار گرفتند و گره از سمت چپ می خورند.

1x1.trans بافت دستبند دوستی طرح زیگزاگدر تصویر میبینید که رج سوم گره زده شده و نحوه ی قرار گرفتن نخها در رج چهارم را میبینید،ابتدا دو نخ سر و ته روکنار میزارید و همه ی نخها به ترتیب و مجاور هم گره از سمت چپ میخورند.

1x1.trans بافت دستبند دوستی طرح زیگزاگ

در تصویر گره های رج چهارم را میبینید و همینطور قرار گرتن نخ ها در رج پنجم که دسته ای قرار گرفتند و هر نخ با نخ مجاورش گره از سمت چپ میخورد.

1x1.trans بافت دستبند دوستی طرح زیگزاگبه رج یا مرحله ی آخر می رسیم این مرحله نیز مانند مرحله ی دوم همه ی با نخ مجاور کاری ندارند و با نخ زیر یا رو مجاور کار دارند در اینجا همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید نخ روی سر و ته رو جدا میکنیم و بقیه ی نخ ها را همینطور گره از رو و از راست گره داریم.

*بیشتر:همانطور که در تصویر هم میبینید نخ سر صورتیست که آن را رها نکرده ایم و نخ روی آن که آبی تیره است را رها کرده ایم و بعد برای دسته اول میبینید که نخ صورتی را با نخ مجاورش که سبز است گره نزدیم و با نخ رویی سبز که نارنجی است گره از سمت راست زدیم،دسته ی بعدی سبز با نخ مجاورش که نارنجی است گره نخورده و با نخ رویی نارنجی که قرمز است گره از راست میخورد و دسته آخر نارنجی با نخ مجاورش که بنفش است گره نخورده و با نخ رویی  آن که آبیست گره می خورد.

1x1.trans بافت دستبند دوستی طرح زیگزاگگره های رج ششم را نیز میتوانید مشاهده کنید،به همین صوزت دوباره این ۶ رج یا مرحله را تکرار کنید تا دستبند دوستی با طرح زیگراگتان را بسازید.

متوجه نشدید؟ توضیحات مفهوم نبودند؟ نگران نباشید زیباشو دات کام برایتان کلیپ آموزشی هم درست کرده :

کلیپ های آموزشی زیباشو را می توانید از کانال یوتیوب یا اگر با یوتیوب مشکل دارید از کانال آپارات دنبال کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.